مزیت های دوربین های IP برای فروشندگان

توضیحات نظرات (0)
راه کارهای نظارت تصویری مدرن برای فروشگاه ها تنها جنبه امنیتی ندارند، بلکه در درک الگوهای رفتاری مشتریان و بکارگیری آن در توسعه و پیشرفت کسب و کار ها نیز موثرند. گزارش اخیر یوهان اکسون  مدیر بخش توسعه تجاری فروشگاه ها در کمپانی اکسیس نشان می دهد که چگونه فراگیری الگوهای رفتاری مشتریان باعث بوجود آمدن کسب و کار بهتر برای فروشندگان می شود. علاوه بر بکارگیری به عنوان وسیله ای برای نظارت بر یک مغازه یا فروشگاه، دوربین های تحت شبکه ای که دارای راه کارهای تجزیه و تحلیل صحیح  هستند می توانند به عنوان وسیله ای برای مشاهده و درک رفتارهای مشتریان یک فروشگاه کوچک یا بزرگ استفاده شوند. اکسون می گوید: "وقتی که درکی از طرز  فکر مشتریان پیدا می کنید می توانید درک بهتری از شیوه خرید کردن آن ها هم داشته باشید. از مشخص نمودن پر طرفدار ترین مسیرهایی که مشتریان هنگام راه رفتن در یک فروشگاه طی می کنند گرفته تا پی بردن به مکان هایی که مشتریان کمترین بازدید را از آن ها دارند و جاهایی که مشتریان بیشترین زمان را صرف می کنند می توانید با قرارگرفتن در شرایط ذهنی مشتریان با فراخ بال بیشتری فروشگاه خود را برای تسهیل فراهم کردن نیاز های مشتریان  هماهنگ سازید." او همچنین به دو حیطه اصلی که دوربین های مداربسته تحت شبکه می تواند در فروشگاه ها نقش داشته باشند اشاره می کند. اولین مورد نقشه های گرمایی هستند که نقاط پرطرفدار را مشخص می کنند. دوربین های تحت شبکه می توانند به فروشندگان در پی بردن به زمان حضور مشتریان که امکان نمایش آن برای مدیران فروشگاه ها بصورت تصاویری از یک نقشه گرمایی وجود دارد کمک کنند. اکسون همچنین اضافه می کند: " این موضوع می تواند اطلاعات گران بهایی در تصمیم گیری برای مشخص نمودن اینکه آیا مشتریان عمدا در حال مطالعه اطلاعات بسته بندی اجناس هستند و یا در پیدا کردن کالای خاصی دچار مشکل شده اند کمک کند و برای حراج ها نیز بسیار ضروری است" به همین ترتیب روش هایی هم برای پی بردن به مسیر های مورد علاقه مشتریان در داخل فضای فروشگاه ها وجود دارد. با استفاده از فناوری نقشه های گرمایی، حرکت های خریدکنندگان در اطراف یک مغازه با دوربین های تحت شبکه دنبال می شود و با بکارگیری تصاویری که دارای توضیحات ویژه ای هستند، مسیرهای اصلی که مشتریان دنبال می کنند را مشخص می نماید.
 
اکسون در این باره می گوید: "سپس اطلاعاتی که از یک نقشه گرمایی به دست می آید می تواند برای مشخص نمودن این که  محبوب ترین محصولات فروشگاه در کجا باید قرار داده شوند تا مشتریان دسترسی بهتری به آن ها داشته باشند مورد استفاده قرار گیرد." نقشه یابی گرمایی همچنین می تواند برای جلوگیری از ازدحام نیز استفاده شود و بدین ترتیب فروش را به حداکثر برساند."  کاربرد دیگر این موضوع نظارت بر صف ها برای کاهش زمان های انتظار است. دوربین های تحت شبکه می توانند با راه کار های مدیریت صف ها، که اطلاعاتی در مورد طول صف ها و زمان های انتظار و مجموع زمان پرداخت مبالغ ارائه می دهند،  ترکیب شوند. آقای اکسون در این باره نیز میگوید:"این هوشمندی سپس می تواند به مدیران مغازه ها و فروشگاه برای تجزیه تحلیل تعداد بهینه مسیر های پرداخت کمک کند و تعداد کارکنان را نیز در زمان های اوج فروش متعادل سازد و بنابراین و در ضمن حفظ سطح بالای رضایت مشتری باعث سودآور بیشتر شود. با پیش گرفتن کار از طریق این شیوه مدیر فروشگاه اولین شخصی خواهد بود که موانع احتمالی آگاه است و بر این اساس مانع از دست رفتن کنترل در وضعیت فعلی شود."

 

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:



برچسب ها: مزیت های دوربین های IP برای فروشندگان, کمپانی اکسیس, دوربین آی پی, دوربین تحت شبکه, دوربین مداربسته
کلیه حقوق نزد Secupedia محفوظ است @2016